Läkaren sjukskrev mig 50% i en vecka och sen får vi se, jag ska till sjukgymnast nästa onsdag och det var väl därför hon skrev en vecka. Men det känns jäkligt hattigt, då ska jag ju behöva gå dit igen efter en vecka och betala för att få träffa läkare som kommer göra precis exakt samma "undersökning" och sen eventuellt sjukskriva mer. Lönt.
Hon tyckte i alla fall att jag skulle gå till gyn på deras BVC för att de har bättre kunskaper om bäckenet osv. Men alltså, jag vet inte vad en gynekolog skulle kunna ge mig för info helt ärligt.
Dessutom så känner jag mig sjukt gnällig och jag vill ju jobba men alltså, 50% innebär att jag kommer jobba 3 timmar om dagen (har anställning på 80%). 3 timmar kommer aldrig någonsin bli 3 timmar, man kan inte bara gå hem i min bransch, det finns en anledning till att vi inte har "sluttider", man går när man är klar helt enkelt. Vi har supermycket att göra i helgen och de 3 timmarna kommer ju givetvis förläggas på de 3 timmar som det är mest att göra, annars gör jag ju ingen nytta ändå. Plus att en i extrapersonalen blivit sjuk, så de är redan en man kort. BLÖ. Jag får ångest och blir så jävla stressad!! Höll på att svimma på jobb igår också, stod upp för länge tyckte min kropp och när jag väl satte mig ner i 10 minuter och vek servetter så kunde jag inte gå när jag väl kom upp igen, hurra!
GNÄLL! Sorry.