skrikprata
Du menar så här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skrikprata
Det är så kul när de pratar sådär. Kan sitta och lyssna hur länge som helst .
Just ja! Tror vi kommer få stora bekymmer med mina glasögons varande... Hon har slitit av dem tre gånger hittills och jag gissar att den frekvensen snarare kommer öka än minska...
Just ja! Tror vi kommer få stora bekymmer med mina glasögons varande... Hon har slitit av dem tre gånger hittills och jag gissar att den frekvensen snarare kommer öka än minska...
Har också märkt av detta intresse för glasögon. Han siktar verkligen in sina knubbiga händer och sliter loss glasögonen .
Smart . Igår högg hon tag i dem på väg till bilen, när jag hade henne på ena armen och packning på den andra- fick kalla på hjälp. Hon starka nyporL tycker också att mina glasögon är intressanta. Har mörka, rätt kraftiga bågar så de syns säkert bra och blir en intressant kontrast. En gång har hon fått av dem, men jag brukar förekomma henne och ta av dem när hon vill pilla mig i ansiktet.
Och sen fortsatte hon att sova hela dagen. Gnällig däremellan. Många nya intryck eller 8- veckorssprånget kanske? Hon var inte så himla lätt att vara mamma till i dag i alla fall.I natt har vi sovit hela natten. Lillan liggandes bredvid mig sov ca 22-6.30, passande att dra till med det nu när pappa börjar jobba i dag. Sen åt vi frukost och sen sov vi igen... Nu är jag utsövd i alla fall!
Nä, det är fascinerande hur mycket man kan plocka upp med fötterna, och hur snabbt gripkraften i tårna förbättras .Jag måste skaffa flera par tåstrumpor så jag kan utföra uppgifter under knähöjd när jag bär barnet i sjal/sele. Vissa utgifter som kommer av att ha barn kunde jag aldrig förutse! :-)
Borde också storhandla, men dra mig för att göra det, främst eftersom sonen blir så himla högljudd när han inte är nöjd och det känns sådär lockande att stå mitt i affären med honom i ena handen och veckans matvaror i den andra . Men någon gång måste jag våga mig ut och göra det så kanske lika bra att ta tjuren vid hornen just idag.Haft min bästa kompis och hennes yngsta son på 1 år här en sväng E började bli väldigt trött efter 2 timmars vakenhet så när dom åkte fick hon en flaska och somna i mitt knä. Bar upp henne till sin säng så nu sover hon en stund Sen ska jag ta med båda barnen och åka och veckohandla (tråkigaste sysslan) och så hade 3 åringen önskemål om att gå ut och gå sen. Regnar lite ibland så vi får se om det blir skogen och bärsele eller grusvägen och vagn
I morgon ska jag rida lektion för första gången på typ ett år. Känner redan av träningsvärken
Jag har alltid varit bra på att jobba med fötterna men nu måste jag ju! Har ju liksom inte valet längre :-)Nä, det är fascinerande hur mycket man kan plocka upp med fötterna, och hur snabbt gripkraften i tårna förbättras .