Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För att den som har bestämt det (Gunnar eller är det sån grej som inte går att ändra?) måste ha glömt hur fåordiga vi är och att man inte vill sitta och vänta i en evighet på att få posta nytt.
Jag har aldrig suttit med harpan så mycket som jag gör numera, och då är jag ändå så ärlig jag kan bli nu. Börjar bli rätt bra på det, oroväckande minst sagt...
För att vi ska skonas från allt spam.
Har iofs aldrig stött på spam på bukes forum, men det finns på andra ställen och det är förjäkla irriterande med tusen likadana inlägg på varandra. Särskilt om de består av givande meddelanden som "arjkha" eller något ditåt.
Vill ni veta det rätta svaret? Det är för att det är meningen att inläggen ska ha något slags vettigt innehåll, vilket jag tvekar på att de flesta av era inlägg har. För sånt som ni är ute efter så finns det en CHAT på Bukefalos, varför använder ni inte den?
Jag tycker ofta att jag stöter på det felmeddelandet, trots att jag inte tycker att jag chattar i trådarna utan dessutom ofta skriver inlägg på flera meningar.
Blir lätt så om man vet vilka inlägg man skall svara på och bara "avverkar dem". Jag gillar oftast inte melodin med att svara på flera inlägg i ett inlägg, eftersom det finns risk att den man svarar missar då.
Ännu värre är det med 60 s-gränsen för PM. MYCKET irriterande.
Hundavel & Ras Han har fått två erinran och en varning i år av Ansvarsnämnden. Länsstyrelsen utreder om han ska betala vite för brister på kliniken som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.