Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack för svaren, det är så vi resonerat också...
men min häst av ponnyras med björnpäls kan ju inte frysa enligt diskussionerna som pågår i andra trådar
Man ska inte tro på allt man läser.
tack för svaren, det är så vi resonerat också...
men min häst av ponnyras med björnpäls kan ju inte frysa enligt diskussionerna som pågår i andra trådar
Vad är du ute efter exakt?
det är ett faktum att om hästen skakar och det inte är av smärta, så är det för att den nått sin nedre temperatur gräns för att hålla värmen normalt, den skakar då precis som människor gör vid kyla, för att få upp värmen.
om den har björnpäls och skakar av kyla finns det många tänkbara orsaker. den kan vara väldigt känslig, ha nedsatt immunförsvar, eller vara van vid mycket täcken sen tidigare. eller andra orsaker.
visa gärna trådar du syftar på, där folk anser att din häst inte fryser, fattar fortfarande inte vad det är du hakat upp dig på ang. täckestrådar, då jag sett att du hugger i dessa utan synbar anledning. vet dock att någon kommenterade huruvida din häst som frös mitt i sommaren och därför stod med vintertäcke på sig, var riktigt frisk. är det det du syftar på?
Vad är du ute efter exakt?
det är ett faktum att om hästen skakar och det inte är av smärta, så är det för att den nått sin nedre temperatur gräns för att hålla värmen normalt, den skakar då precis som människor gör vid kyla, för att få upp värmen.
om den har björnpäls och skakar av kyla finns det många tänkbara orsaker. den kan vara väldigt känslig, ha nedsatt immunförsvar, eller vara van vid mycket täcken sen tidigare. eller andra orsaker.