Varför skaffar man sig djur????

Milou

Trådstartare
När det är så otroligt jobbigt när man mister ett. Jag har förlorat min älskade kisse, Jag saknar honom så oroligt mycket :cry: Det gör så fruktansvärt ont :( är man konstig för att man sörjer djur så? :confused: Men han var mitt allt. :cry:

Sv: Varför skaffar man sig djur????

Klart att man sörjer sina älskade vänner! Beklagar din sorg! :(

Har tänkt likadant som du när man förlorat ett kärt djur varför!! man känner att man inte orkar förlora ett igen.

Men djur ger en så mycket så snart har man skaffat ett nytt igen!

Sv: Varför skaffar man sig djur????

Tack , Ja Jag vet de ger en så otroligt mycket och därför är sorgen så svår. Jag har flera djur av olika sorter men just kisse var en som jag fick vid ett mycket speciellt tillfälle och tro det eller ej, har hjälp sin matte oroligt mycket.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 400
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 771
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar