Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför ska det kosta nästan dubbelt så mycket att kastrera en kaninhanne motför att kastrera en hankatt ? Jag menar, kulor som kulor egentligen...eller ligger det något sk riskgrej bakom priset ??
Tror det är att kaniner är känsligare för narkosen än vad katterna är. Det är svårare att söva en kanin så att den inte dör, än vad det är med en katt.
Kaniner är flyktdjur och kräver mer narkosmedel än vad tex. hundar och katter gör.
Det kan göra så att det är dyrare att kastrera kanin än katt.
Själva ingreppet är relativt lika på båda!
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Hundavel & Ras Fast om fler än 10% får excellent döms det kanske för snällt istället? Kanske folk förväntar sig för mycket när de ställer sin hund? Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.