Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lastar alltid till vänster för att det är längre från vägrenen och om man mot förmodan skulle råka köra ut för långt i vägrenen är det mindre risk för olyckor, eftersom det inte är så tungt lastat där.
// Anna
om vägen utan att man ser det skulle vara "mjuk" i vägrenen så minskar man risken att välta om hästen står till vänster.
det är också lättare att styra in från kanten om vikten ligger till vänster.
om vägen utan att man ser det skulle vara "mjuk" i vägrenen så minskar man risken att välta om hästen står till vänster.
Hälsa den kvinnan att släpet välter mindre lätt om den skulle bli påkörd av mötande.Delvis knapplån.
Jag har alltid lastat på vänster sida som de flesta av er andra.
Men när jag hämtade en häst hos uppfödaren senast så lastade hon på höger sida. Varför? Jo hennes resonemang var att man alltid (nästan) ligger i högerfilen så blir man påkörd så är det på vänster sida. Så hon ville ha bort hästen från den sidan.
Fråga mig inte vilket som är det rätta, jag fortsätter att lasta på vänster sida av gammal vana.
/B