Varför kissade han på täcket?

MonteRose

Trådstartare
Köpte ett nytt vintertäcke till hästen idag och när jag kom hem så packade jag upp och lade det på golvet för att kolla lite noggrannare på det. Alla fyra katterna var ju självklart väldigt nyfikna på det. Då rätt som det var så går Månsterkatten upp på det och sätter sig o kissar :confused:

Jag puttade på honom men det var svårt för honom att sluta upp. Denne katten har aldrig någonsin kissat på i mina ögon fel ställe. Inte ens när han hade FIC. Hur i allsindar tänkte han där? Nån som kan förklara?

Kan rapportera att täcket definitivt var vatten/kiss-tätt :D
 
Sv: Varför kissade han på täcket?

Han kanske skulle testa att det verkligen var vattentätt så att matte inte hade blivit lurad :-)

Allvarligt talat så vet jag inte, jag kan ju bara gissa, han kanske tyckte det luktade äckligt och måste "kissa in" lite lämplig doft i det
 
Sv: Varför kissade han på täcket?

Det kan ha varit inpregmerat med något som påminde om kisslukt... Eller tvættat med tvættmedel som innehåller amoniak.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
5 110
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 231
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp