Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligg still, människa.Vad sjutton händer på nätterna egentligen?
Jag tror jag skulle töja hål i tyget där nålarna sitter. Plus känns läbbigt med nålar i sängen. Har nästan övre hörnen som typ snuttefilt i ansiktet.
Ska fundera på den. Men måste vara stora kraftiga snoddar.
Vet inte vad jag ska hitta som passar. Eller var.
Får väl se lite lustigt ut på dagen när det är bäddat med en plufsig tofs i hörnen.
Det borde väl fungera att sätta fast tryckknappar eller kardborrband i hörnen på täcket och insidan av påslakanet. Då borde det ligga mer stilla
DrapålakanJa, jag är ganska orolig i sömnen Det blir ju inte bättre av att när jag väl hittat en sovställning som är skön och får plats mellan hundarna, så är lakanet ett russin!
Har det. Hjälper inte ett skit!Drapålakan
Har det. Hjälper inte ett skit!
Väldigt aktivt, uppenbarligen!
Hur sover du människa?
(sorry, kan inte sluta skratta åt alla rymmande madrasser och täcken )
Har det...Vet inte svaret men önskar mig en sängram med fotbräda.
Sover du med hundarna i sängen??Ja, jag är ganska orolig i sömnen Det blir ju inte bättre av att när jag väl hittat en sovställning som är skön och får plats mellan hundarna, så är lakanet ett russin!
Och här sitter jag och tror att jag är den enda med dessa bekymmer. Jag har både rymmande madrass, täcke och lakan som russin.
Vilken befrielse att inse jag inte är ensam med eländet!
Jag har löst det med fyra gummisnoddar. En i varje hörn. Annars är mitt påslakan tomt på morgonen.
Jag har lakan med resår i hörnen eller runt om. Här blir det inga russin.