Jag tror nog att själva rullandet är problemet. Om du försökte uppfostra dina sängkläder med lite mjukare och mer moderna metoder tror jag du skulle ha bättre framgång.Alfarullning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog att själva rullandet är problemet. Om du försökte uppfostra dina sängkläder med lite mjukare och mer moderna metoder tror jag du skulle ha bättre framgång.Alfarullning?
Årets julklappFinns det inte nått som heter typ "lakansträckare"? Som man kan spänna fast lakanet på undersidan madrassen?
De är mycket praktiska. Hade sådana när Leon var på nattis.
Jag har ju 120-säng!
Men bygg OM dem lite baraJag har ju 120-säng!
Dom jag hade var ställbara.Jag har ju 120-säng!
Göd på doggarna lite mer och placera en i var hörn så löser sig resten.Jag har ju 120-säng!
Hemtex har för 90-120 och 140-180.Jag har ju 120-säng!
Jag provade såna förut. Först lossnade de varje natt. Sen lyckades jag få fast dem ordentligt och då gick de av Jag snurrade tydligen för mycket för dem...Finns det inte nått som heter typ "lakansträckare"? Som man kan spänna fast lakanet på undersidan madrassen?
Borde gå att göra egna, eller hur @Monstermom ?Jag provade såna förut. Först lossnade de varje natt. Sen lyckades jag få fast dem ordentligt och då gick de av Jag snurrade tydligen för mycket för dem...
Balsnöre och silvertejp should do the trick!Borde gå att göra egna, eller hur @Monstermom ?
Får 9/10 enda avdraget var att det är fullt. Men funkade riktigt bra!Första natten för mig med en hårsnodd i varje hörn av täcket. Någon nämnde tryckknappar på påslakan, jag har ett sådant! Tyvärr så innebär det bara att täcket inte kasar ur där nere, men kryper fortfarande ner upptill.
Balsnöre och silvertejp should do the trick!
Borde gå att göra egna, eller hur @Monstermom ?
Nä.
Jag försökte ett tag lösa problemet, bland annat provade jag att säkerhetsnåla fast lakanen på undersidan bäddmadrassen. För det mesta visade det sig att bäddmadrasser kan knöla ihop sig tillräckligt för att lakanen ska bli pösiga nog för att vara insnärjande ändå. Droppen blev när det visade sig att om det inte händer så är det fullt möjligt att sno in sig i en bäddmadrass istället.
Vissa av oss är avsedda att kämpa en evig kamp mot attackerande sängkläder, och så är det här i världen.