P
prallan
Jo, för att jag skrev i TS att jag undrade varför de som kallades Bojjan, inte de som heter BojjanFast det är ju inte "sant". Det finns massor av kvinnor som är döpta till Bojan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, för att jag skrev i TS att jag undrade varför de som kallades Bojjan, inte de som heter BojjanFast det är ju inte "sant". Det finns massor av kvinnor som är döpta till Bojan.
Det finns säkert många anledningar, men jag känner ingen som kallas Bojjan så jag kan inte fråga själv. Därför undrar jag här om någon här vet någon anledning till att de som kallas Bojjan kallas Bojjan![]()
Jag tycker att Bojjan låter rätt coolt. Tänker mig en jazzig tant som gillar rödvin och hänger med polarna på typ Tennstopet![]()
Ack, så besviken du skulle bli om du mötte de Bojan jag känner.Jag tycker att Bojjan låter rätt coolt. Tänker mig en jazzig tant som gillar rödvin och hänger med polarna på typ Tennstopet![]()
Du med ditt rödvinJag tycker att Bojjan låter rätt coolt. Tänker mig en jazzig tant som gillar rödvin och hänger med polarna på typ Tennstopet![]()
Hette inte Pysens mattes "fostermamma" Bojan? I Pysenböckerns, ni vet. Har glömt vad matten hette dock...
Ja Mimmis (antar att det är ett smeknamn och tror hon kallades det) faster hette /kallades Bojan.Hette inte Pysens mattes "fostermamma" Bojan? I Pysenböckerns, ni vet. Har glömt vad matten hette dock...
Min svärmor heter Bojan och en man jag bodde granne med som liten hette Bojan.Det finns säkert många anledningar, men jag känner ingen som kallas Bojjan så jag kan inte fråga själv. Därför undrar jag här om någon här vet någon anledning till att de som kallas Bojjan kallas Bojjan![]()
Min söndagsskolefröken () kallades Bojan och var döpt till Ingeborg.
Jag tycker att Bojjan låter rätt coolt. Tänker mig en jazzig tant som gillar rödvin och hänger med polarna på typ Tennstopet![]()