P
prallan
Det finns säkert många anledningar, men jag känner ingen som kallas Bojjan så jag kan inte fråga själv. Därför undrar jag här om någon här vet någon anledning till att de som kallas Bojjan kallas Bojjan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var tvungen att kolla nu. Det finns ju faktiskt en som är döpt till det! jag trodde att det enbart var nick.Man kan vara döpt till det t ex?
Var tvungen att kolla nu. Det finns ju faktiskt en som är döpt till det! jag trodde att det enbart var nick.
Sökte bara på 2 j som i trådstartaren....Ratsit ger mig 1036 träffar till att börja med.
Tack, det var detta jag söktemed två J ett smeknamn för någon som heter något med Borg i namnet, som min mormors syster Ingeborg t.ex..
Tack, det var detta jag sökte
Min ovetenskapliga analys är att kvinnor ofta stavar namnet BoijanDet behöver inte vara ett smeknamn, även kvinnor kan ha det som namn.
Jag har aldrig sett annat än Bojan. Bojjan uppfattar jag mer som en felstavning, typ hyffs, tjaffs som man ser så ofta.Min ovetenskapliga analys är att kvinnor ofta stavar namnet Boijan