Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis sånna menade jag, fast här sitter dom fram?Menar du såna som är lite konvexa med en skåra mitt i hela vägen runt?
Såna har min fått bak ibland för att hovis haft slut på standardskor. Han kallar dem greppskor och ska ge lite bättre fäste. Jag tyckte dessutom att de har bättre kvalitet i broddhålen så jag antar att iaf mina var av någon annan metall än standardskor? Eller så var det bara en slump.
Precis sånna menade jag, fast här sitter dom fram?
Inte riktigt, dom är fasade hela vägen runt, även i tånÄr det möjligtvis överrullningsskor du tänker på?
Fast det är ju den på bilden? Min häst har sånna överrullningsskor för att han ska komma kvickare upp med fram och slå mindre i sko. Funkar bra tycker jag.Inte riktigt, dom är fasade hela vägen runt, även i tån
det är den ju inte alls. ts menar en sko med "dike" runt hela. här är ju diket bara längs med sömmen, tån är ju en "hel" kulle.Fast det är ju den på bilden? Min häst har sånna överrullningsskor för att han ska komma kvickare upp med fram och slå mindre i sko. Funkar bra tycker jag.
Jo det är en kulle, men den är fasad framåt mot tån och inåt mot sulan, det var vad jag uppfattade att TS syftade på. Det är sällan det är en skåra hela vägen runt för man sätter inte sömmar fram.det är den ju inte alls. ts menar en sko med "dike" runt hela. här är ju diket bara längs med sömmen, tån är ju en "hel" kulle.
http://www.hooves.se/fals-/greppskoJo det är en kulle, men den är fasad framåt mot tån och inåt mot sulan, det var vad jag uppfattade att TS syftade på. Det är sällan det är en skåra hela vägen runt för man sätter inte sömmar fram.
great minds think alike. gick in på en sida och medan jag copypastade adressen hade du fixat.Den här är helfalsad
Lånad från Google
http://www.hooves.se/fals-/greppsko
ts svarar ju i tråden att det inte är såna, innan ditt svar. men whatever. här finns såna jag uppfattar att hen åsyftar.
ja? diskussionsforum i ett nötskal?Ingen som verkar kunna svara konkret till TS men däremot flödar ju gissningarna :antagandena/erfarenheterna rätt vilt ?
Precis vad jag menar, skåra hela vägen runt.Den här är helfalsad
Lånad från Google
Precis vad jag menar, skåra hela vägen runt.
Men vad är det bra för, varför väljer man att sko med en sån sko?
Som sagt, bara nyfiken på andras erfarenheter Inte min häst och hovslagare i det här fallet.Det är väl inget konstigt att ingen här kan svara annat än generellt. Ingen mer än TS hovslagare kan svara på varför just TS häst har de skor hon har. Få andras erfarenheter är ju dock själva kärnan i ett diskussionsforum.