Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant, för jag tänkte exakt samma sak och vet att jag har tänkt på det innan med den hästen.
Oavsett om hästen inte har manke borde ju bogbladen ta i..?
Ja iallafall på den bilden. Hittade några där sadeln var långt fram på henne också. Men det kan ju vara ögonblicksbilder och inte alls lika tydligt som på den andra.Ser ju normalt ut på Bella Rose Visa bifogad fil 22162
Så är det säkert! Riktig ponnymankeHittade en bild på just den hästen, den ser ut att ha noll manke och sadelläge, kanske därför?
Visa bifogad fil 22161
Hittade en bild på just den hästen, den ser ut att ha noll manke och sadelläge, kanske därför?
Visa bifogad fil 22161
Hittade en bild på just den hästen, den ser ut att ha noll manke och sadelläge, kanske därför?
Visa bifogad fil 22161
Tror på detta, samt att kanske i kombo har hon även en sadel med någon typ av ”shoulderfree” stoppning - vissa av dessa är konstruerade så att de inte ska läggas bakom bogbladet så mycket som många andra sadlar. (Obs- jag vet inte vad för sadel hon har på den, så bara en gissning som möjlig anledning).