Varför gör min hund så här?

Sanette

Trådstartare
Nu när min hund är skendräktig så har hon blivit helt "kär" i mig. Hon hoppar upp med tassarna i mitt knä och slickar mig i örat och är helt tokig i mig. Detta är normalt sätt en ganska självständig hund som tycker om när man kelar lagom mycket med henne. Men nu när hon är skendräktig så är hon så klännig på mig (hundens matte). Det är bara mig som hon håller på så med inte med husse eller någon annan. Vad kan detta bero på?
Mycket tacksam för svar!:bow:
 
Sv: Varför gör min hund så här?

Tja, du står väl henne närmast ;)

Hur ofta är hon skendräktig ?

Hon är skendräktig 2 månader efter varje löp. Då sammlar hon ihop skorna i hallen och lägger sig på dem.:crazy: Det brukar gå över efter ca en vecka.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 579
Senast: fixi
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 670
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 872
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp