Varför flyttades min tråd?

jacko

Trådstartare
Skapade en tråd på Senior om "senast lästa bok mm. Efter en kvart var den flyttad till Äldre ungdom Lek och Tjatter?

Jag undrar bara varför? Speciellt eftersom jag är 35 år gammal och inte ens med väldigt luddigt omdöme kan titulera mig som äldre ungdom? :)

Sv: Varför flyttades min tråd?

Jätteäldre ungdom???

Hihihi.. :rofl:

Alla sådana trådar som kan tänkas vara lek eller annat liknande flyttas till ett gemensamt flamsforum som heter "lek och tjatter" :eek: :crazy:

Jag fick en tråd flyttad dit och fundarade precis som du över det där med ålder. Men på lek & tjatter finns en tråd om en fjortistest och när jag gjort denna insåg jag att jag hädanefter får hålla mig på ungdom. Pinsamt nog. Gör testen Jacko.:angel:

Skulle den inte flyttats till lek och tjatter på seniortjatter då?
Varför just till äldre ungdom, när ts inte ens är i den åldern?

För att lek och tjatter är ett enda forum för senior/äu/ungdom, men nog kan vi seniorer leka ihop med de yngre?

Aha, då fattar jag. Fattade inte att de hörde ihop.
Jag är aldrig på äldre ungdom, så jag har inte sett att det var samma :)

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 539
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 695
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat