A
avslutat medlemskap
Nähä, menar du det, DET har jag aldrig märkt här ute in the middle of nowhere,,,,,,,Jag tycker nog man kan hitta idioter överallt...
Sånt förstår jag mig heller inte på riktigt och jag kan ta ett exempel av många, en äldre herre hade köpt en ny micro till jul och stod inne på Elgiganten och funderade på hur han skulle få den till bilen och sen IN i densamma och sen in i kåken. Ingen brydde sig utan bara lämnade honom och gick. (Ja han hade ju betalt varan så då var resten ju bara att skita i,,,,,,,)Det jag verkligen tycker är sorgligt är när man erbjuder någon hjälp (oavsett vilken ort man befinner sig på) och personen blir helt chockad över det
Gubben höll på att sätta sig av pur förvåning när jag sa "vi slänger in den i min combi och så åker du före och visar vägen (han hade en liten bil med minimalt lastutrymme och inget drag) och så bär vi in den i köket."
Sån är jag, nästa gång är det jag som behöver nåt handtag och förhoppningsvis är det nån som kommer och hjälper mig då (har hänt många gånger) för är man bara öppen så börjar folk babbla utan att man behöver börja själv (har jag märkt).
(På Biltema hälsar dom tom. med mitt förnamn, vadå ökänd,,,,,,)