Varför är gamla forumet borta ?

gylle

Trådstartare
Använder ofta gamla forumet/arkiv för att söka upp saker, nu plötsligt är det borta varför ??????

Tidigare fanns det ett annat (och i mitt tycke sämre...) forum på bukefalos. Sedan det nya forumet kom i början av sommaren har man kunnat läsa trådar i det gamla forumet, som har varit arkiverat. Men nu är det tydligen borttaget. :confused:

Jag saknar också det gamla... :cry: Varför togs det bort?? :confused: Det var som sagt väldigt bra att söka i så man slipper fråga om på alla dessa klassiska frågor.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 544
Senast: Gandalf
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 256
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka