Varför är det så svårt att hitta en duktig o seriös medryttarte?

Sv: Varför är det så svårt att hitta en duktig o seriös medryttarte?

Det står vilket inlägg du svarat på och det är mitt, det har inget med ordningen att göra utan vilken svarsknapp du använt. Det finns en på var inlägg och så kan man följa kedjan. Hur det visas beror på valt visningsläge, för mig kommer inläggen i tidsording, dvs svarar du på första inlägget såmkommer ditt ändå sist.

Villd svara bågon viss petson så ska du använda den svarsknappen ja, om du inte vill bli feltolkad. Folk skriver KL (knapplån) om de inte svarar någon speciell.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 435
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
822
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 932
Senast: ameo
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka