Värdet på en vagn

kolblakkur

Trådstartare
Jag är spekulant på en vagn. Denna har ändrats från originalutförandet. Skaklarna är förlängda av en "hemmasvetsare". Frågan är därför om värdet på vagnen minskar pga ändringen från originalutförandet? Vad tycker ni?

Sv: Värdet på en vagn

Nu är jag ingen expert men vi var tvugna att göra samma sak med våra skaklar. De var i shettislängd och det är alltså en vagn som skulle kunna passa en liten häst. Så vi var helt enkelt tvugna att förlänga för att kunna använda dem. Detta gjordes av min farbror som är mekaniker och skicklig med svetsen. De blev snygga helt utan skarv oh ingenting som har försämrat funktionen på något vis, snarare förbättrat den. Så jag tycker inte att värdet minskar så länge arbetet är snyggt gjort.

Sv: Värdet på en vagn

om arbetet är bra gjort så förändrar det inte värdet avsevärt. Och om det då är "hemmasvetsare" elle frima som gjort det är ingen skillnad. Gå på hur arbetet är gjort.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
45 780
Senast: Mineur
·
Körning Kan börja med att skriva att jag antagligen inte kommer kunna göra något inom körning inom närmsta tiden, men vill gärna göra det någon...
Svar
3
· Visningar
1 983
Senast: Sryoqwe
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 516
Senast: dobbis
·
Katthälsa Jag har en kastrerad maine coon hona på fyra år. Hon har nu under vintern fått väldigt mkt tovor, mer än vanligt. Brukar raka henne...
Svar
17
· Visningar
2 375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka