Jodå jag kan lasta hästen inga problem men så få fort någon annan ska göra det men en annan metod så tar det tvärstopp. Jag kan ju inte gå ut i en annons och säga hästen är hel skraj för transporter och får panik men det är lugnt för JAG kan lasta honom. Det går inte att få på honom skor överhuvudtaget om man inte är beredd att droga honom varje gång. När jag fick honom sprang han över folk, han stegrade när man red, han vägrade arbeta, kunde inte galoppera mer än ett varv på volten för det VILLE han helt enkelt inte, han ville INTE gå in i stallet för det hade han betsämmt sig för, han kunde inte stå inne själv och höll på att sparka ihjäl ca 3 hovslagare. NU kan jag hantera honom som en vanlig häst 2 år senare men han har åkt från hem till hem i 3 års tid nu när jag fick honom så hade han varit hos 4 ägare på 1 år så det tyder på att han varit lika dan där. Jga tycker verkligen inte att det är värd att betala så otroligt mycket pengar för en häst som JAG fått arbeta med och alla andra har fullkommligt skitit i. Sen att jag dessutom har fått betala precis varenda liten sak till honom gör inte saken bättre. När jag fick honom hade han knappt en grimma. så sadel,träns,täcken mm har jag betalt sj. kan ju även nämna att han är inåttåad detta har jag fått höra från både vet och hovslagare att det ska dra ner priset. Ägaren är helt klart beredd att gå ner i priset för hon är väl MEDVETEN om att han har sina egenheter nu är ju då den stora frågan hur mycket kan man begära att gå ner i pris nu när hon själv vill det?