Våran sötnos :)

Anna_Lillen

Trådstartare
Om ca 9 veckor kommer den här lilla sötnosen att flytta hem till oss :love: blandning norsk skogskatt och bondkatt. Hur ska man lättast göra för att våran andra katt ska acceptera henne i början? Hon har varit mattes o husses lilla kelgris i snart 2 år och knappt ens träffat en annan katt :crazy:

Ni får gärna komma med namnföslag oxå som går bra ihop med Gucci, kallas dock alltid för Gurkan ;)

Sv: Våran sötnos :)

*putt putt* Hon har nu fått ett namn: Dior :D skulle ju passa ihop med Gucci så det fick bli det tillslut

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir...
2
Svar
25
· Visningar
4 421
Senast: Mahonia
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 162
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Vi ska bli med katt nu på fredag! En kastrerad sphynxkille på snart 5 år flyttar hem till oss på prov. I sitt nuvarande hem får han inte...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama