Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hambo har inte varit så aktiv på sidorna på sista tiden. Om Hambo kommer tillbaka och fortfarande vill vara moderator på galopp så lämnar jag över det.
Själv är jag helt ny som moderator sedan någon vecka då jag blev det för foder och distans. Jag har hållt till på dessa sidor sedan stallet.com-tiden (alltså många år) men läser mer än vad jag skriver.
Inom området galopp är jag helt borta men jag hoppas ni lär mig något nu. Så hjälp mig gärna om ni tycker att trådar inte hör hemma här eller om det är något annat jag kan göra .
Jag har haft alldeles för mycket att göra !!
Jag tyvärr även sålt mitt sto,
så i år har jag ingen starthäst,men mina
föräldrar har ju kvar alla sina + Föl på gång !!
Så snart är det dags att åka till Jägers igen !!
Vi syns och Hörs !!!
Hej från Hambo
Juridik & Ekonomi
Granntomten är till salu och budgivningen har stått still på orimligt hög summa sen flera månader. Vi undrar vad som kommer ske där och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.