Våran Moderator

Hambo har inte varit så aktiv på sidorna på sista tiden. Om Hambo kommer tillbaka och fortfarande vill vara moderator på galopp så lämnar jag över det.

Själv är jag helt ny som moderator sedan någon vecka då jag blev det för foder och distans. Jag har hållt till på dessa sidor sedan stallet.com-tiden (alltså många år) men läser mer än vad jag skriver.

Inom området galopp är jag helt borta :o men jag hoppas ni lär mig något nu. Så hjälp mig gärna om ni tycker att trådar inte hör hemma här eller om det är något annat jag kan göra :).

Jag har haft alldeles för mycket att göra !!
Jag tyvärr även sålt mitt sto,
så i år har jag ingen starthäst,men mina
föräldrar har ju kvar alla sina + Föl på gång !!
Så snart är det dags att åka till Jägers igen !!
Vi syns och Hörs !!!
Hej från Hambo

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 517
Senast: Lejanna
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 004
Senast: Niyama
·
Juridik & Ekonomi Granntomten är till salu och budgivningen har stått still på orimligt hög summa sen flera månader. Vi undrar vad som kommer ske där och...
2
Svar
22
· Visningar
1 746
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 349
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar