Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
visst är det mycket jobb med en valp, men det är ju faktiskt värt det
Länktar tills han blir större så vi kan ta lång promenader och ta med honom till stallet
Inte för inte som innehavaren av detta märke är min idol! Har kläder från hans klädesmärke nu också
Och till valparna igen. Jag reagerade mest över att om någon säger "Jag är så himla valpsugen nu!"
"Köp en då, dom är ju så himla söta..".
Så ni alla förstår vad jag menade
Värt det är det alltid om man älskar hundar!
Dock så bannar jag mig själv ibland för att jag på 4 ynka år glömt bort hur jävla jobbigt det är att ha valp ibland Men sen när hon myser ner sig med mi gi sängen och suckandes lägger huvudet på kudden bredvid mig så smälter jag och glömmer bort hur jag muttrat för mig själv medan jag torkade hennes kiss under dagen
Underbar valp. Lycka till. Jag fullkomligt ÄLSKAR svenska lapphundar. Har haft totalt 3 st.
Envisa som synden är de dock, så det gäller att ni är konsekventa med uppfostran... men då kommer ni att få en kanonkompis som hänger med på det mesta.