Våra hundars udda vanor och beteenden *skratt tråd*

Sv: Våra hundars udda vanor och beteenden *skratt tråd*

*kl*
Frodo älskar att ligga på rygg i famnen. Han blir som en deg när man kliar på magen och bröstkorgen samtidigt.

66787_10151374079423309_31332089_n.jpg

Sv: Våra hundars udda vanor och beteenden *skratt tråd*

*kl*

- Alla besökare tas hand om. Med ett lätt grepp om dennes arm så leds besökaren in i vardagsrummet för att stolt visas upp av lille hund. "Titta vad jag hittade!!" :D

- Varje påse från affären ska inspekteras på så sätt att hela huvudet skall stickas ner i påsen och så rotar man runt bland grejerna tills handtagen går av och man kan snatta något och springa. :meh:

- Akitan är en stolt och vacker ras..
När dom inte är glada

- När du är hemkommen och sjunkit ner i soffan efter en dags bestyr hjälper Akitan mer än gärna till att städa.
Detta är en egen variant på dammsugning.
https://www.youtube.com/watch?v=dkP1uUKtDFc
Driftig kille, han slet upp ett garnnystan och släpade det efter sig resten av kvällen och hjälpte matte städa ;)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 511
Senast: Urigurien
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 048
Övr. Hund Ja, det finns ju trådar för så många andra, så varför inte en jakthundstråd? För de känsliga är den kanske inte till för, med tanke...
28 29 30
Svar
582
· Visningar
51 280
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?