Våra finaste tävlingsbilder! *Bildtråd*

Sidekick

Trådstartare
Hallå Hej!

Här kommer en bildtråd där vi får lägga in våra finaste tävlingsbilder!

-Länka till stora bilder
-Kommentera SNÄLLT och konstuktivt!:)

Så kom igen nu! :bump:

Senast ändrad:
Sv: Våra finaste tävlingsbilder! *Bildtråd*

Jag börjar!:D

14846697.jpg

10299069.jpg

13693770.jpg

(Bilden nedan är så fin för han tittar verkligen in i kameran, om man bara bortser från min lättade min:rofl: )
14847648.jpg

nejdå, vi är nog många här som har fina tävlingsbilder, men långt ifrån en så snygg häst och kort... ;)

men jag kan väll bidra med några bilder jag med, fast att det "bara" är från WRAS-tävlingar på D- och C-nivå... :p

11394580.jpg

11482156.jpg

11483259.jpg

(visserligen uppvärmning med jacka på, Foto: Thornbird)
15394314.jpg

Vadå..."bara" WRAS-tävling??? Ni är jättefina! Var stolt över er och de tävlingar ni ställer upp på.

TS: Ni är, som alltid, väldigt fina! Själv har jag inte tävlat på mycket länge så jag får vänta med att lägga in bilder till i vår, eller åt det hållet;)

TS: Ni är, som alltid, väldigt fina! Själv har jag inte tävlat på mycket länge så jag får vänta med att lägga in bilder till i vår, eller åt det hållet;)

Tack! :)

Haha, återkom i vår då!:D

Nu måste flera slänga in fina tävlingsbilder!:bump:

Åh, vilken jätte rolig tråd! Bra idé att starta en sådan! :banana:

Tyvärr kan jag inte skryta med lika fina bilder...men jag kastar in några ändå :smirk:

Jag & andalusiern
1758282.jpg

10879773.jpg

10879455.jpg

Jag & arab hingsten
9761682.jpg

11853837.jpg

Nu måste jag ju bara fråga, vad har du för kamera?? Jag får aldrig så skarpa och fina bilder :cry: Dax att köpa ny! Jätte fina bilder i alla fall! :)

Så fina ni är! Man blir inspirerad av sånna här bilder! :banana:

Nu måste jag ju bara fråga, vad har du för kamera?? Jag får aldrig så skarpa och fina bilder :cry: Dax att köpa ny! Jätte fina bilder i alla fall! :)

Hehe eftersom det är jag som rider och visar så kan jag ju inte ha tagit bilderna;) Nä, skämt o sido, bilderna är tagna av Horse&Light och jag har köpt dom utav dom också :) De har stora blixtar uppsatta i hörnen av ridhuset så bilderna kan inte bli annat än skarpa:D
(Ridhus är ju annars ganska svåra att få bra bilder i!)
Men en nyare systemkamera borde fixa schyssta bilder endå. Om du ska köpa en så tipsar jag om att fråga i butikerna vad de skulle rekomendera! :D

Senast ändrad:

Åh, fusk! ;) Jag som trodde att du hade någon snäll kompis som hjälpte dig när du tävlade. Men jag får väl ta och köpa egna blixtar och montera nästa gång vi ska ut...:D

Vadå..."bara" WRAS-tävling??? Ni är jättefina! Var stolt över er och de tävlingar ni ställer upp på.

Klart jag är stolt över min häst och att han presterar bra på tävlingar (vilket han verkligen gör) :P syftade mer på att det inte är lika fina bilder med fint machat ekipage (röd skjorta och blå filt... :rofl:) och en SUPERbra proffsfotograf med på tävlingarna som alltid får fram superkvallité på bilderna... haha :p
men jag ska förhoppningsvis iväg på någon fler AQHA-tävling och får då passa på att köpa några fina bilder från Horse&Light ;)

De har stora blixtar uppsatta i hörnen av ridhuset så bilderna kan inte bli annat än skarpa:D

Inte bara hörnen, det är ju uppe länge en hel långsida... :p om man bara hade sån utrustning att knäppa kort med...:d

Har inte heller några bilder från Horse&light direkt, men så brukar ju inte dom fota på små D-tävlingar i norrland heller :p Har inte så många bra bilder när vi är i rörelse tyvärr...

Här är från våran första start i reining, hamnade på 8:e plats (och det med en häst som jag ALDRIG hade trott att jag skulle kunna tävla reining med, tog 6,5 år att lära honom vänster galopp)

Här har vi precis avslutat western riding-mönstret

Den här är iofs bara från framridning, men han har ju vänster galopp och ser glad ut (ler till och med :D)

Andra gången vi tävlade i reining kom vi på en 6:e plats :)

Detta är dock bara från en träningstävling, men jag gillar bilden jättemycket. Trots att bilden är kapad så att varken mitt eller hästens huvud syns, så får jag en viss känsla i mig av att se den.

attsakna.jpg

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 374
Senast: Stergo
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
1 008
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 533
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18