Våra färger!

Ä

ÄlskaGlass

Håller på att tänka ut vilka mina och min hästs färger ska vara i terrängen...vilka färger passar en fux?:confused:
Måste få veta! :bump:

Sv: Våra färger!

Har själv haft och har fortfarande fux och jag kan ju tycka att de färger som INTE passar på fuxar är ex rött, rosa, grönt, lila. Jag kom fram till att i mitt tycke var svart och blått väldigt bra färger, men det är ju en smakfråga! Prova dig fram, så får du själv se vilken färg just din häst passar bäst i. Finns ju många variationer på just färgen fux!

Jag som tycker mörkgrönt är skitsnyggt på fuxar :) O kompisen red terräng i lila i svart, kanonsnyggt!

Vi tycker lite olika :p

Jag tycker naturfärger är skitsnyggt på fuxar. Typ grönt, som någon sa, brunt, vissa beiga färger och annat. Lycka till :bump:

Jag håller på blått! Det går att få tag på många läckra (mörkare tror jag dock passar bäst) blå färger ;)

Har du svart läder så... Svart, vitt, grått och silver + lite klarblått
Har du brunt läder så.... Brunt, beige, terracotta och guld

Liknande trådar

Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 449
Senast: Lyan
·
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
283
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka