Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter att ha läst igenom precis hela tråden så kan jag inte hålla mig utan hoppar in jag med.
Har en prinsessa f. 10 e. De Noir - Weltman. Har haft henne sen hon var drygt 2 men då hon stått i samma stall så har jag haft ögonen på henne sen hon var fölis mer eller mindre.
Efter ett år som till största delen har bestått av skador ligger hon lite efter i utbildningen. Men vad gör det när hon är en sån pärla?
Va spännande! Fin stam och ser ut till att vara en snygg häst!Efter att ha läst igenom precis hela tråden så kan jag inte hålla mig utan hoppar in jag med.
Har en prinsessa f. 10 e. De Noir - Weltman. Har haft henne sen hon var drygt 2 men då hon stått i samma stall så har jag haft ögonen på henne sen hon var fölis mer eller mindre.
Efter ett år som till största delen har bestått av skador ligger hon lite efter i utbildningen. Men vad gör det när hon är en sån pärla?
Ser riktigt fin ut! Spännande stam! Fast halvsyskon kallar man dom bara om de har samma mamma . Förstår du längtar upp själv!Var och fotade min lillkille idag. Passade på att knoppa och pyssla lite. Han är på bortaplan ett tag tills min fot läkt. Inte jag som rider, jag fick vackert hänga vid staketet med mina eländiga kryckor
Ett litet filmklipp på Fjärilsviol under sadeln från förra månaden
3 år e.Connaisseur u.Frida(36) ue.Tip Top - Maraton - Galant