Våra -09:or!!!!Islandshäst!!

Sv: Våra -09:or!!!!Islandshäst!!

Hon ser ut att ha fina proportioner men tycker att hon är på tok för tunn! Vacker häst annars.

*KL*

Brandi (e: Ómi från Stav, u: Tindra, ue: Mökkur) har, som alla 09: or blivit 2 år nu.
Så här såg han ut den 8/4:

main.php

main.php

main.php

/Malin

Hon ser ut att ha fina proportioner men tycker att hon är på tok för tunn! Vacker häst annars.

Kan inte annat än hålla med, hon har lagt på sig en del sedan hon kom för ett par veckor sedan men det tar sin lilla tid.

Senast ändrad:

Eller hur!
När vi körde upp vid hagen på Stenholmen ropade jag och yew98fq, som var med, "kolla in Tindras näsa!"
För er som missat likheten:

main.php

Tindra

main.php

Brandi

/MalinS

Senast ändrad:

knapplån!

Åh ja är så glad för nu får jag äntligen vara med här med min alldeles egna 09a!:D

Timur från Överön heter han, hingst e: Rólex frá Olafsbergí u: Mysla från Musö. En nyfiken men lite försiktig kille som jag hoppas kommer bli himla skoj att arbeta med om nåt år :) Känns som att han är rätt stor redan, ca 140 skulle jag tippa på. Hur stora är era uppskattningsvis?

Skäcken är min! :)

*KL*

Lite nya bilder på mina 09or :laugh:
Kommentera gärna vad ni ser!

Lokkur
32713396.jpg

32713397.jpg

32713040.jpg

Aleiga
32713033.jpg

32713034.jpg

32713042.jpg

Ursäkta bildbomb :o

*kl*

Var på Stenholmen och dömde tävling och passade såklart på att hälsa på min -09:a (e: Ómi från Stav) Brandi.

Det är väldigt jättelagom att döma en vår- och en hösttävling där och se honom en gång i april och en gång i september.
Då hinner det verkligen hända något emellan!

Så här ser den lilla parveln som såg ut såhär den 3/6 2009:

main.php

...ut nu:

main.php

main.php

main.php

main.php

/Malin

KL

Dagsfärska bilder på Skrugga!
006.jpg
[/IMG]
...måste öva lite på att ställa upp oss...
047.jpg
[/IMG]
Den här bilden visar jag mer för bakgrundens skull, det är så här hösten är som bäst!

en lite sommartjockis som börjatg sätta päls..... det var näst sista sommaren som vildhäst.. om 1 år börjar vuxenlivet :)i Min lilla bebis börjar bli stoor:love:
316842_10150818345430057_733515056_20650261_1083960122_n.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka