Var snabbast analys svar?

sassiball

Trådstartare
Min producent har själv skickat in analys på sitt hö, men det är ca 5 veckor sedan och fortfarande inget svar. Jag har ringt honom 3 ggr och tjatat men nu kan jag bara inte vänta längre, jag behöver analysen!

Jag tänker skicka in ett prov själv och undrar :
Var får man snabbast svar?

Sv: Var snabbast analys svar?

Jag har bara anlitat ett labb nämligen eurofins. Där fick jag svar via mail bara ett par dagar efter jag skickat det

Ok, tack för svaret :) Jag ringde dit men det var såklart stängt. Hemsidan hade så många olika adresser att skicka till, vart skickade du? Och vad skrev du och hur gjorde du?

Beställ provenballage så får du ett frankerat kuvert och följesedel.

// Linda

Jag sände in analysen den 21/10 och fick svar idag 30/10.
Denna gång till Hjortens lab... á 440:- + moms

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 552
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka