Var ska man INTE binda vovven?

Sv: Var ska man INTE binda vovven?

Well, min Berner höll på att flytta en hel bänk (en sån där med bord och två bänkar som sitter ihop) när det satt 4 pers på den så man får verkligen tänka efter..
 
Sv: Var ska man INTE binda vovven?

vilken lyckad människa som knyter fast en hund i en sådan stol. vad är det för fel på en lyktstolpe? eller träd, staket?? :D
hade vart roligt och få veta vad det var för ras..haha

tänk om det var typ en leonberger eller nåt!! :p
 
Sv: Var ska man INTE binda vovven?

Fanns en liten blondin i mitt gamla stall som tyckte det var en suverän idé att knyta fast sin häst i en hink :D :o :eek:

Tyckte att det skulle fungera utmärkt som uppbindning eftersom den innehöll vatten och därför vägde en del:idea:

Idén var bra tills hästen blev skrämd och skenade iväg med hinken efter sig, och fick hämtas ca 3 km från stallet :D
 
Sv: Var ska man INTE binda vovven?

Här i Falköping har jag flera gånger sett en schäfer vara fastbunden vid en olåst cykel , medan husse var inne på banken.
 
Sv: Var ska man INTE binda vovven?

Fanns en liten blondin i mitt gamla stall som tyckte det var en suverän idé att knyta fast sin häst i en hink :D :o :eek:

Tyckte att det skulle fungera utmärkt som uppbindning eftersom den innehöll vatten och därför vägde en del:idea:

Idén var bra tills hästen blev skrämd och skenade iväg med hinken efter sig, och fick hämtas ca 3 km från stallet :D

Haha ja det va ju oxå en grejj ^^
 
Sv: Var ska man INTE binda vovven?

Barndomskompisens pappa band hunden bakom bilen och glömde bort den, han hade inte så mycket hund kvar sedan :cry: :eek:
 
Sv: Var ska man INTE binda vovven?

När jag jobbade i en tobakshandel en sommar (dock jobbade jag inte just den dagen) så var det en kvinna som band fast sin hund i kortstället utanför dörren när hon skulle in och handla... Resten kan ni ju räkna ut själva...

Den kvinnan fick plocka omkring 700 vykort över hela torget den stekheta eftermiddagen och hon lär inte göra om samma misstag igen :smirk:

:D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 244
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp