Var se EastEnders?

MissFideli

Trådstartare
Tyvärr har BBC Nordic plockat bort EastEnders från tablån, och jag vill verkligen se det!! Nån som vet om det går att se online nånstans? Skulle helt vilja ha svensk text, men gissar att det är en omöjlighet :(

Har ingen Mac/Apple-grej.

Vet inte om det funkar på mobil
Men bara i mobilen då? Googlade på Google Hola och fick inte fram nått nyttigt?

Ah, nu tror jag att jag hittade :p

första träffen för mig, men det är nån slags applikation till google chrome som gör att du kan styra vilket land du vill logga in som, så att du kan komma åt regionsbegränsat materil. Funkade utmärkt när jag behövde se Dr Who och Sherlock när jag var i Sverige över julen!

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 676
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 433
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 221
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar