Vår nya kisse

Meibla

Trådstartare
Måste bara få visa vår nya familjemedlem Tippex :love: En 5 månader gammal kille som inte gör nåt annat än spinner hela tiden. Hämtade honom hos min mamma för en ca 2 timmar sen.

Sigge, vår andra katt, tog det rätt bra, antar att det beror på att dom har träffats innan, men då var Tippex bara 2 månader gammal.

imag0072(kopia)_orig_SE.jpg

imag0080(kopia)_orig_SE.jpg

Sv: Vår nya kisse

Både din och Prosits Tip(p)ex är jättesöta!
Jag har hört att vita katter med blå ögon är döva oftast, är han det? Vet någon om det stämmer?

Jo det har jag oxå hört.
Dock stämmer det inte på denna kissen :D Hans hörsel är det absolut inget fel på. Iaf när d gäller mat :angel:

Jättesöt :love:
Skönt att det gick så bra med Sigge :)

Ja, det var jätteskönt, men han är inte så glad över att Tippex snodde hans favorit sovplats :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 106
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 374
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 985
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar