Vår med Molle!

aneka

Trådstartare
Lite bilder som jag kanske visat något av tidigare och så några nya!

IMG_2961.jpg

IMG_2937.jpg

IMG_2958.jpg

IMG_2918.jpg

2007_0407Pask0058.jpg

2007_0407Pask0026.jpg

2007_0407Pask0046.jpg

Sv: Vår med Molle!

Ingen som har någon kommentar på bilderna?
Detta va ungefär andra gången han va ute i sele, annars har han mest satts ner på marken och tagits upp igen direkt, men nu fick han gå runt och nosa lite grann som han ville, även om han inte vågade röra sig så mycket. Molle är en riktigt fegis, haha.
Så i husses varma jacka tyckte han det va tryggt att vara! :love:

Sv: Vår med Molle!

Han spanar in fåglarna som kvittrade för fullt, han pratade även med dom, hur gulligt som helst. Har det inspelat på film ska klippa ner den någon dag bara. Han lät nästan precis som fåglarna :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
680
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 057
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar