Vår med Molle!

aneka

Trådstartare
Lite bilder som jag kanske visat något av tidigare och så några nya!

IMG_2961.jpg

IMG_2937.jpg

IMG_2958.jpg

IMG_2918.jpg

2007_0407Pask0058.jpg

2007_0407Pask0026.jpg

2007_0407Pask0046.jpg

Sv: Vår med Molle!

Ingen som har någon kommentar på bilderna?
Detta va ungefär andra gången han va ute i sele, annars har han mest satts ner på marken och tagits upp igen direkt, men nu fick han gå runt och nosa lite grann som han ville, även om han inte vågade röra sig så mycket. Molle är en riktigt fegis, haha.
Så i husses varma jacka tyckte han det va tryggt att vara! :love:

Sv: Vår med Molle!

Han spanar in fåglarna som kvittrade för fullt, han pratade även med dom, hur gulligt som helst. Har det inspelat på film ska klippa ner den någon dag bara. Han lät nästan precis som fåglarna :love:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Hazel
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan... 2
Svar
21
· Visningar
1 212
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus