Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter ju bra! Vet du vad de kallas? Jag försökte googla nu men hittade inget, vet inte vad jag ska söka på.Jag skulle vilja ha en avlång platt behållare där 8 små tabletter får plats på rad. Tanken är att kunna sticka in den i mitt mobilfodral så att den alltid är med. Några tips om vad det skulle kunna vara för en slags behållare? Behöver alltså inte vara tänkt för tabletter.
Ingen aning stod på ett bord med resesaker när jag köpte.Det låter ju bra! Vet du vad de kallas? Jag försökte googla nu men hittade inget, vet inte vad jag ska söka på.
Det låter ju bra! Vet du vad de kallas? Jag försökte googla nu men hittade inget, vet inte vad jag ska söka på.
Låt mig gissa att det är en sån här du menar:Ingen aning stod på ett bord med resesaker när jag köpte.
@SaraXX har du sett nån sån som du vill ha, eller är det mest bara en önskedröm som du hoppas finns?Tanken är att kunna sticka in den i mitt mobilfodral så att den alltid är med.
Japp, precis den jag menade fanns med där.Helt underbar. Klarar inte av åhlens hemsida tycker den är omöjlig att hitta rätt på.Äh, får inte in länkarna snyggt. Men här kommer du till tomma förpackningar på Åhléns hemsida, finns två piller-etuier: https://www.ahlens.se/Skonhet/tillbehor/tomma-forpackningar-15329
Men åh!Jag tänker spontant på reseetuiet man får till tandpetare. Testade och man får lätt in 8 tabletter storlek ipren i det.
![]()