Var kan jag lära om distansridning

M

Marocko

Skulle vilja träna min häst för distansridning, men vet inte hur jag ska lägga upp det. Är det någon som har tips på var jag kan vända mig, bor i nordvästra Skåne.

Sv: Var kan jag lära om distansridning

ka tänka mig att du skall vända dig till skånska distansällskapet.
av min erfarenhet en fin klubb med trevliga medlemmar och stor erfarenhet av distansridning, lycka till mvh anne brückner

ursäkta en yngling ;) var o kollade skånska distansällskapet
men där fanns bara information om 2003 års tävlingar, jag liksom marocko skulle också vilja prova på men vet inte var man skall vända sig.
mvh gp

tack så mycket det var intressant.
mvh gp

Tack för all hjälp, jag har vänt mig till Skånska distanssällskapet och fått ett trevligt mottagande:laugh:

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: CaisaCax
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 296
Kläder & Bli fin Jag bor i Hälsingland, här är just nu ca -10 grader men att det kryper ner mot eller över -20 är inte ovanligt den här tiden. Jag vet...
2
Svar
24
· Visningar
994
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
771
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar