Var i sverige...?

G

Gassi

Flippade nyss förbi "Toppform" på SVT1...
Det så ut att vara en mysig miljö att tölta i :)
Jag missade början, så jag undrar var de hade spelat in programmet? Jag tyckte mig känna igen några människor men kan inte placera dem...
Någon därute som kan hjälpa mig?
/Charli :)

Utan att ha sett det aktuella programmet, skulle jag tippa på att bilderna kanske var tagna på Gäverstad Gård straxt utanför Söderköping, två mil söder om Norrköping? Där har psykoterapeuten i programmet, Lena Fridström Nevander, bla Frami från Häringe samt numera även Oskasteinn fra Oddholi uppstallade/stationerade. Bara en gissning som sagt. När går reprisen?

Yepp, det var bilder på Lena Nevander och Blossom Tainton till häst (inte på Frami dock, men en brun och en silversvart) och dessutom från ett turställe på en ö i Stocholms skärgård där alla hästarna gick med lindade ben och såg ut som små lurviga poloponnyer....

Stämmer!! Hihi de hade lagt en vacker rutig duk på ett bord vid fikaplatsen!!
Har ingen aning när reprisen går, men de red längs Göta Kanal, denna underbara ridväg!!!

Lena

Detta måste jag se!!!!!
Har kollat TV tablån och det går i repris på
Lördag kl 13.30
och sedan sänds en textad repris på Måndag kl 16.30

Ha det!

Det som visa dess i början när dom satt vi bordet och prata är filmat hos oss på Gäverstad. :D
Och sen i sluter rider Lena på Geisli och Blossom på "Tritte". Sen kom även den andra programledare in på ett sto som heter Soley. Alla tre är jättehärliga hästar. :)
Sen fick man se en av Lena Nevanders hästar, Kria. Hel vit kropp med svart huvud och bläs. väldigt Cool och trevlig häst. :D

Gäverstad, det är så fint där. :banana: :banana:Jämför den delen med den där hon deltagare red tur. Går knappt.

Dessutom så var det där jag köpte min underbara Haukur. Det bästa som hänt mig :love:
Linda

Coolt, Vem är han undan? Hur gammal är han? :)
Det är underbart att få tillblinga all min lediga tid där ute nu när jag inte går i skolan :D

Liknande trådar

Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
694
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar