Var hittar man dräktighetsresultat?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Trevita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 699

Trevita

Trådstartare
Om jag är intresserad av en svensk hingst som bara står på FAI, finns det då någonstans där jag kan hitta resultat från tidigare år? Tycker det borde stå på ASVHs hingstsida, men dels står han inte med, dels skulle jag helst vilja ha en förteckning med resultaten över flera år... Alla hingstar klarar ju inte att frysas och skulle han vara dålig så kan man ju med fördel veta det innnan man chansar. Gratis är det ju inte...

Tack på förhand!

Sv: Var hittar man dräktighetsresultat?

Det finns att se på ASVHs hingstsida :angel: , titta i högermarinalen "Betäcknings och fölningsresultat 05/06"
längst ner på sidan hittar du även "betäcknings och fölningsresultat 04/05".

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 384
Senast: Johanna1988
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 179
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 581
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 989
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka