Var hittar jag tränare??

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Eufemia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 801
Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Eufemia

Jag vill gärna prova på den här formen av ridning men var hittar man (bra!) tränare???

Sv: Var hittar jag tränare??

Tack för att ni först läser den här faq-tråden, som är nålad överst i forumet.

FAQ-vanliga frågor

Några av punkterna som nämns, är...

Först några forumregler:
- Efterlysningar av tränare hänvisas till annonssidorna, lite tips om hur du kan hitta en tränare finns nedan i FAQ'n också.

och

6. -Hur hittar jag en tränare i barockridning?

Sök på länksidorna så kan du hitta hemsidor till olika tränare. Du kan också söka på en sökmotor på Internet med sökorden ”barockridning” eller ”akademisk ridkonst”. Håll utkik i de vanligaste hästtidningarna, där kan du hitta annonser med helgkurser, det är ofta ett bra sätt att få kontakt med en tränare, samtidigt får du träffa andra som håller på med samma inriktning.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 327
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
538
Senast: Freazer
·
Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
911
Senast: skogaliten
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka