Garaget
Trådstartare
Sitter och kollar i trådarna här på Buke, och på olika inredningssidor på internet.
Jag förundras över alla vackra hem!
Men jag funderar på; VAR har folk sina saker?
Jag ser soffor, bord, tv-möbler och sängar... Jag ser fina prydnadssaker och andra snygga inredningsdetaljer... men; VAR är sakerna?
Var förvarar ni arvegodset efter mormor? Alla viktiga papper, oviktiga papper och andra småprylar?
Var har man de säsongsbetonade sakerna?
Jag har MASSOR med saker som inte har någon självklar plats i vårt hem.
Till exempel; en drös med blomkrukor som saknar blommor, var har man dem?
En pärm med kritiker från en hundutställning på 90-talet?
Dosorna till internetbanken? Den bärbara DVD-spelaren? "Tillbehör" till kattlådan? Målarburkar (både öppnade och oöppnade)? Skarvsladdar och extrasladdar?
Och var/hur förvarar man återvinningsmaterial?
Jag har så sjukt mycket grejer, som man inte bara kan slänga rätt upp och ner... Men VAR har man dem?
Ge mig tips, idéer och inspiration, tack!!
Jag förundras över alla vackra hem!
Men jag funderar på; VAR har folk sina saker?
Jag ser soffor, bord, tv-möbler och sängar... Jag ser fina prydnadssaker och andra snygga inredningsdetaljer... men; VAR är sakerna?
Var förvarar ni arvegodset efter mormor? Alla viktiga papper, oviktiga papper och andra småprylar?
Var har man de säsongsbetonade sakerna?
Jag har MASSOR med saker som inte har någon självklar plats i vårt hem.
Till exempel; en drös med blomkrukor som saknar blommor, var har man dem?
En pärm med kritiker från en hundutställning på 90-talet?
Dosorna till internetbanken? Den bärbara DVD-spelaren? "Tillbehör" till kattlådan? Målarburkar (både öppnade och oöppnade)? Skarvsladdar och extrasladdar?
Och var/hur förvarar man återvinningsmaterial?
Jag har så sjukt mycket grejer, som man inte bara kan slänga rätt upp och ner... Men VAR har man dem?
Ge mig tips, idéer och inspiration, tack!!