Var går triangeln?

K

Kat

När man rapporterar ett inlägg som man tycker är opassande, antar jag att det hamnar som ett PM i någon mapp hos moderatorn för forumet (rätta mig om jag har fel!),
MEN ser moderatorn vilket inlägg det är det gäller - eller bör man skriva det?

Sv: Var går triangeln?

Klickar du på triangeln i just det inlägget du vill uppmärksamma oss på, i en tråd får vi ett mejl om just DET inlägget.

Triangelmejlet går till huvudmoderator och hjälpmoderatorer för forumet, samt till Gunnar och till en gemensam moderatormapp, där alla moderatorer kan titta, jämföra och diskutera rapporter och hur vi bör moderera för att vara så jämlika i bedömningen av forumreglerna som möjligt.

Så ingen moderator kan mygla undan några rapporter, till egen för- eller nackdel.

Sv: Var går triangeln?

Tack för klargörandet. Jag har funderat på det länge.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
690
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama