Var finns gurkmeja?

S

shapiro

Vet ngn var man kan få tag på påsar med Gurkmeja i Stockholms-området?
Har vart runt på 100 affärer känns det som, men ingen har större förpackningar än kryddburkar.

Jag har brukat köpa på en indisk butik som ligger på Kungsholmen, Kungsholmsgatan. De säljer det kilovis.

Gurkmeja använder jag till min gamla häst, eftersom det "smörjer gångjärnen" på honom. :)
Ungefär som glucosamin, fast bättre! ;)

Jag köper 1 kg förpackningar hos restauranggrossister, men då måste man ha företagskort. På Martin Olssons storcash kostar 1 kg Gurkmeja ca 80 kr inkl. moms.

Sv: Var finns gurkmeja?

hej vissa willy´s butiker har gurkmeja.sälj´s i stor förpackning

Jag gav min häst ca 2msk per dag. Köpte storpack på martin olsson.

Nej, märkte ingen skillnad. Prövade också nypon och gurkmeja men inget hjälpte mot min gammelgubbes stelhet.
Gick tillbaka till Flexjoint som jag gett innan med mkt bra resultat! Testade dem andra bara för att se om d funkade, hade blivit lite billigare men icke för min.
Har däremot hört från andra som tyckt att d funkar.

Liknande trådar

Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
528
Senast: CarEr
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: morgaine
·
Mat Varför ska det vara så svårt o få tag i vettig kvarg i större förpackning i sverige? Jag vill ha en god, lättsötad och smaksatt kvarg i...
2
Svar
33
· Visningar
2 468
Senast: bollen__
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka