Var finns den finaste säkerhetsvästen?

F

fnorr

Jag letar en väst till dottern och minns en blå väldigt fin som förr fanns hos Ingdams men inte nu längre..........och har glömt märket. Ngn som vet vilken jag menar? Minns att den var väldigt "formad" i ryggen och om den hade rutir???

Sv: Var finns den finaste säkerhetsvästen?

Tipperary Phoenix tänker du på :) Jag har den, skitskön !

Du har ingen länk eller bild? Jag hittar den inte hos Ingdams längre...vart har du köpt din?

Jag beställde min från USA för dom i Sverige var för korta och breda. Men vart bor du? Utanför göteborg finns en affär som har dom, men du bor säkert inte här :D

Långt borta i Hälsingland....

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 218
Senast: JennyLz
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 192
Senast: MML
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka