Var få tag på sadelgjord? *panik*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ynthe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 102
Y

Ynthe

Hm... behöver ha tag på en sadelgjord snabbt som attan nu, innan imorgon klockan 16.00 helst :crazy:

Vet ni någonstans i Stockholmsmrådet (gärna södra delen) där man kan få tag på en textilgjord (dressyr) 70 cm i båda ändar?
Har kollat på Lillhästens hemsida, och där verkar det inte finnas någon, lär ringa dem imorn och kolla.
Hur är det med ex vis EKO :- i Länna? Någon som vet?
Inte allt för dyr helst, men ja...
Den där nya affären i InfraCity (brevid Hööks), Horze heter de väl? Hur är deras sadelgjordssortiment? Finns Kings (heter de väl?) hästsport kvar i InfraCity?

Hööks har ju annars, men jag tycker inte om det där sympatex-materialet.

Hoppas ingen moderator tycker att denna tråd strider mot reglerna, men jag måste verkligen få tag på en.

Tacksam för svar!

Ynthe /som inte varit nära en hästsportaffär på ett år (ouppdaterad om allt på den fronten)... :crazy: :D

Sv: Var få tag på sadelgjord? *panik*

oj jag kan inte lova dig att eko i länna har men själv har jag nyligen köpt en sadelgjord därifrån. Stod och valde mellan en i anatomiskt (?) material och tyg. Så det borde ju finnas kvar!
Annars finns ju lyckås ridsport nära länna, i vega för att vara mer exakt....

Jo, det är sant... vet du hur deras sortiment är? Har inte varit där på länge heller, så jag har inte en blekaste om vad butikerna härikring har och inte har... :crazy: Men ja, får hoppas på EKO :- eller Lyckås, Lyckås ligger ju på väg till EKO :- så ja :)

Eko har ganska mycket sadelgjordar så nog borde du hitta någon där som passar.
Lyckås ligger ju vid vegabaren och mio möbler.

vilken hästaffär som helst..? häst o hundhuset, hästbiten, hästgallerian, first & second häst och allt vad dom heter. man behöver ju inte åka till upplands väsby för att hitta en vanlig sadelgjord direkt.

förresten: www.eniro.se

Problemet är att jag inte hinner åka in till stan och titta, annars skulle jag givetvis gjort det. Det är nämligen så att jag ska åka härifrån Haninge till Uppsala, och tänkte då främst på de som ligger längs vägen, utan att behöva åka i själva stan med bil och transport.
Därav mitt frågande om så utspridda hästsportaffärer.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka