Var är felet?

T

Trollis

Bukefalos går otroligt trögt, alla andra webbsidor jag testat går lika snabbt som vanligt. är det något trassel med servern eller ligger problemet någon annan stans?

Jag får antingen texten: "Fel på sidan" eller texten: "Färdig, men sidan innehåller fel" på alla buke-sidor längst ner till vänster i webbläsarfönstret/på statusraden.

Hjälp!

Sv: Var är felet?

Jag kan inte se några problem just nu, någon annan som haft några problem?

Överlag tycker jag att det mesta har fungerat väldigt bra i minst en månad om man jämför med sensommaren, exempelvis.

Det var nog ett tillfälligt 'spöke' för nu har jag normal fart och inga felmeddelanden:banana:

Jag upplever också en del svackor när servern verkar stanna av men troligen beror det på att några "ägg" ramlar ur korgen på vägen, och så får webbläsaren sända om eller servern sända om något paket. Det inträffar på mitt forum också, som inte har en tillstymmelse till belastningstoppar, som buke har med jämna mellanrum.

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: bettysmatte
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 869
Senast: __sofia__
·
Hundträning Hej på er, Jag önskar hjälp och tips, kanske stöd också. Detta är en väldigt rå och ärlig text. Jag är mentalt slut. Jag mår verkligen...
Svar
11
· Visningar
3 361
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter