Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var Åby typ 2001 eller 2 eller 3. Fantastiskt! Jag hade såklart spanat in alla hästar på hemsidan och hoppades på en fux som hette Royal eller en arabkorsning som hette Zeb. Fick istället en kallblodskorsning som hette Ramona och var såå missnöjd.. Men hon växte pass för pass och jag ville verkligen ta med henne hem sen
Precis! Vi tyckte också att det var läskigt. Det brukade fastna torv inne i hålet där ögat suttit som man liksom behövde borsta bortVisst var det hon som saknade ett öga? Jag vet att jag tyckte hon var lite läskig att titta på när jag passerade hennes box. Till mitt försvar får jag väl säga att jag bara var 6-7 år då. Jag var aldrig där på ridläger, men red på ridskolan t.om. 1993.
Jag var på Åby förra året, askul men lite dålig planering av ledare. Vi hade typ inga kvällsaktiviteter eller ”minitävlingar” (rykttävling osv ja ni fattar)Man lärde inte känna så många, man hängde mest med 1-2 st. Lite tråkig häst fick jag med, han kunde typ knappt galoppera Annars var de skoj
Detta år blir de Roo gård på ridläger
Trist att höra med den dåliga planeringen! Det var alltid röj de åren jag var där. Fullt ös med aktiviteter mest hela tiden. Vi flängde till och med på sjuka uppdrag i byn, helt bisarrt. Men har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv
Precis! Vi tyckte också att det var läskigt. Det brukade fastna torv inne i hålet där ögat suttit som man liksom behövde borsta bort