Vänta på Equipe..

pomelo

Trådstartare
Ni som har Equipe sadlar hur länge fick ni vänta på dem efter att de var beställda?
Jag har en Equipe Oxer som jag fick vänta på i 12 veckor :crazy:

Funderar på att beställa en Equipe till unghästen också då de sadlarna ligger jätte bra på honom, men den jag har till den andre är för smal.

Blir ju bara så avskräckt när man får vänta så. Tror det sas att det skulle ta 6 veckor, och det tog det dubbla. Min kompis som beställde samtidigt fick vänta typ ytterligare 3 veckor :smirk:

Jag fick i och för sig låna en sadel att ha på mina hoppträningar (min tränare hjälpte till med hela sadel affären) och hela tiden på slutet då jag behövde komma ut och tävla och bara hade en dressyr sadel att rida i.

Så hur lång tid tog det alltså för era sadlar?

Sv: Vänta på Equipe..

längre än vad hon sa iaf...kommer inte riktigt ihåg men det känndes ju som en evighet, spec. då jag sålt min förra sadel o red runt i en Golden Star :crazy: under tiden..men den va ju värd o vänta på :)

Senast ändrad:

Usch jag är så velig. Om man ändå visste att det bara skulle ta 6 veckor så...

Tror jag ska ringa Susanne och höra vad hon har för begagnat inne. Var tydligen på fabriken nu, men kommer hem i dagarna.
Får väl hålla tummarna att det finns nått passande inne.

jo men jag tycker att den är skön, men om jag var du skulle jag låta ngn annan kolla på sadeln när den är utprovad för att se att det är ok. :)

ni som beställer nya sadlar och har sålt den gamla, köper ni en annan som ligger undertiden ni väntar eller lånar ni??

Jag hade ju bara min dressyrsadel men fick låna en equipe hoppsadel under tiden genom min tränare.

jo men jag tycker att den är skön, men om jag var du skulle jag låta ngn annan kolla på sadeln när den är utprovad för att se att det är ok. :)

ja såklart jag provar ut med sadelprovare;) tänkte mest på vad du tyckte om den i kvaliten och om den är skön att rida i :)

3 månader pga att det var den vidaste sadeln italienarna gjort, dessutom till en travare :eek: :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 507
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 865
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka