bettysmatte
Trådstartare
Min shettis i princip matvägrade ett helt dygn för ett tag sedan (inte ens favoritgodiset var intressant). Hon var allmänt låg, osv. Började vid insläpp en dag. Nästa dag ringde jag ut distriktsvet som kom på eftermiddagen. Då började hon plocka i sig lite hö igen (tack och lov). Han lyssnade på tarmljud, och menade att det lät okej förutom att det saknades något blindtarmsljud som inte kom så ofta som det borde. Kunde bero på något fel, eller på att hon ätit så lite under dygnet som gått. Han försökte kika i munnen, men det gick inte så bra. Dock menade han att hon ömmade på utsidan av tänderna på ena sidan. När han åkte meddelade han vilken som hade jour om det skulle förvärras igen, osv.
Fick fakturan igår. Som diagnos har han skrivit "Utan symtom på sjukdom (frisk)". Jag blev lite förvånad, för jag fick väl inte riktigt uppfattningen om att han helt och totalt friskförklarade henne när han var här. Brukar de skriva så?
Fick fakturan igår. Som diagnos har han skrivit "Utan symtom på sjukdom (frisk)". Jag blev lite förvånad, för jag fick väl inte riktigt uppfattningen om att han helt och totalt friskförklarade henne när han var här. Brukar de skriva så?