vanliga gardinstänger ?

KisseNova

Trådstartare
Ja, såna där gamla fula vanliga gardinstänger, finns dom inte längre ?? Än så länge använder jag såna och nu passar dom inte längre till vardagsrumsfönstret efter att vaktmästaren satte upp nya fästen (sonen rev ner gardinstången 2 ggr på en månad, så det krävs bättre fästen).

Sprang runt på ikea idag och letade, allt jag hittade var nya moderna gardinstänger som inte passar till mina fästen :crazy:

Sv: vanliga gardinstänger ?

På begagnatmarknaden kanske? Typ Kupan, Reprisen, Myrorna eller vad de nu kan heta.

Gå till en vanlig tygaffär eller Jysk, de har vanliga vita, platta gardinstänger.

*synd att du inte skrev tråden ett dygn tidigare, jag lämnade kvar ett antal sådana gardinstänger i lägenheten jag nyss lämnade.

Om det är sånadäringa vita platta...så har Jysk som sagt innan...köpt där häromdagen...järnaffärer har nog oxå för där köpte ja fastsättningarna :)

*kl*

Tack :bow::bow:

Får bli att gå till jysk på måndag och kika, jag måste ha gardinstänger för det ser förjäkligt ut här hemma just nu.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 719
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 631
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3
  • Svensk politik nr 3